Har du hørt om Mediastar?

Mediebyrået vårt Starcom har lang tradisjon i å verdsette sine gode samarbeidspartnere i mediene, gjennom nominering og kåring av Mediastar.

Hva er det, lurer du kanskje?

Jo, en Mediastar er en mediepartner som utmerker seg ved gjennomgående kvalitet i alle deler av leveransen.

Mediastar-kåringen fikk seg dessverre en knekk under pandemien, men kom tilbake med fornyet energi i 2022.

En Mediastar er:

  • En som bruker innsikt og setter tydelige mål
  • En som er kreativ og innovativ
  • En mediekontakt som står på og leverer når det gjelder
  • En som gir merverdi til kundene våre og oss
  • En som tar eierskap til kampanjen, utfordrer oss og kommer med kreative innspill
  • En som løfter kampanjer enda noen hakk

Årets Mediastar 2023:

Sofia Helling

Den som gikk av med seieren som Årets Mediastar ble Sofia Helling i Seenthis, og begrunnelsen var følgende:

«Sofia har utmerket seg gjennom hele 2023. Hun leverer kreative og innsiktsfulle løsninger, står alltid på når det brenner, og bistår med gode svar når ting stopper opp. Hun er en person som brenner for fag og folk, og som ikke gir seg før våre kunder får de beste løsningene».

Les saken her (KOM24)

Q42023

Selv sier Jenny:
"Dette var stas - tusen takk for utmerkelsen! Det er en glede å få samarbeide med så fine og dyktige mennesker, og det er takket være et godt partnerskap at vi har fått til mye bra sammen de siste årene. Ser frem til mange nye og spennende prosjekter sammen og setter enormt pris på både dere og anerkjennelsen."

Vi setter stor pris på samarbeidet, Jenny!

Vinneren for Q4 i 2023:

Jenny Krügel Lunde

Kvartalets mediestar for Q4 er kåret og vinneren ble Snapchat sin egen Jenny Krügel Lunde.

Nominasjonen trekker frem at Jenny er et JA-menneske med en enorm ståpåvilje og hjelper plannerne med tekniske og kreative utfordringer hver eneste dag.

Q32023

Vinneren for Q3 i 2023:

Sofia Helling

Kvartalets Mediastar er kåret! Vinneren ble Sofia Helling i SeenThis.

Nominasjonen trekker frem at Sofia alltid står på når det brenner og bistår alltid med gode svar når ting stopper opp.

Vi setter stor pris på samarbeidet og proaktiviteten hun bidrar med i hverdagen!💪

"Så kul - Tusen tack för utmärkelsen! Publicis utfordrer ständigt för att kunna leverera det bästa för sina kunder, och det i sin tur driver mig till att alltid vara innovativ och lösningsorienterad. Ett partnerskap jag sätter stor pris på! Jag måste också ge en stor shoutout till SeenThis teknologi, mitt team och inte minst våra fantastiska tech producenter!"

Q22023

Stian trekker frem teamet som nøkkelen til suksessen:

«Denne prisen er ikke bare rettet til meg, men også til hele Creative Sales-teamet. Vi brenner for å skape de beste historiefortellingene og har hatt masse gode cases med dere – da smiler jeg godt når den jobben vi gjør får denne anerkjennelsen.»

Vinneren for Q2 i 2023:

Stian Stark Husby

Stian Stark Husby fra JCDeacaux er kåret til Mediastar for Q2.

I nominasjonene trekkes det frem at han alltid leverer premium vare, kreative forslag og sørger for at kundene våre skal få de aller beste løsningene. Han er lidenskapelig opptatt av det han driver med og det vises tydelig i engasjementet og entusiasmen han tar med inn i møtet med oss og våre kunder.

Q12023

Vinneren for Q1 i 2023:

Rolf Løken

Rolf Løken nomineres for å over tid vært en god støttespiller for oss, der han sitter hos Schibsted med Ice. Han har vært aktiv fra vi tok over kontoen, og vært behjelpelig til enhver tid. Dette er ikke en nominasjon for kun god jobb i Q1, men for utmerket service og engasjement over 2 år.

"Å få denne utmerkelsen og annerkjennelsen fra Starcom er noe jeg setter veldig stor pris på. Sammen gjør vi det vi kan for å skape gode resultater for ICE og Nicemobil, og jeg ser frem imot nye og spennende samarbeid"

Q42022

"Tusen takk for denne utmerkelsen! For en hyggelig overraskelse. Den verdsetter jeg høyt, og er samtidig veldig takknemlig for at jeg får jobbe med så mange flinke og hyggelig mennesker i Publicis. Tusen takk!"

Vinneren for Q4 i 2022:

Hanne Pedersen

Begrunnelse: Hanne leverer alltid, og går gjerne en ekstra mil eller to for at vi skal få til best mulige løsninger på vegne av kunden. Hun ligger alltid i forkant, følger opp, setter på nok og riktige ressurser, samt at hun alltid er opptatt av levere på kundens mål og ambisjoner. Samarbeidene med Hanne går sømløst for seg, og er det noe vi ikke har en løsning på så finner hun nye veier for å komme i mål. Hun selger ikke for å selge, og det legges mye i å levere løsninger av god kvalitet. Det er sånne samarbeidspartnere vi setter høyt hos oss.

Q32022

"Tusen takk for pris og nominasjon! Det er veldig hyggelig å få oppmerksomhet og heder for det arbeidet jeg legger ned. Vil benytte anledningen til å takke dere for at dere involverer meg i prosessen i utviklingen av kampanjer, og at dere setter pris på den innsikten jeg bringer inn til casene. Vårt samarbeid reflekterer gjensidig respekt for hverandres kompetanse, og sluttresultatene levner liten tvil om at vi gjør hverandre bedre. Noe annonsørene våre utvilsomt drar god nytte av."

Vinneren for Q3 i 2022:

Dag Erik Lindseth

Begrunnelse: Dag Erik Lindseth i Clear Channel viser forståelse for kundens ønsker, jobber med å tilpasse formater og plasser til å nå kundens målgruppe, samtidig som han tør å utfordre med kreative løsninger på OSL Gardermoen samt andre flyplasser i Norge. Ikke bare er han proaktiv, han gjør også alt for at kunden skal få best mulig resultat. Han er ikke redd for å si sin mening for og imot flater eller plasseringer og utfordrer hvordan vi i Starcom jobber med å nå reisende på flyplassene i Norge.

Q22022

"Tusen takk for prisen, dette syns jeg var stas og setter veldig pris på det! Det handler om å spille hverandre gode, så hvis jeg og teamet har levert bra betyr dette at dere har levert bra og spilt oss gode. Cred til dere i Publicis for å arrangere og bruke tid på dette. Det betyr og gjør mye for bransjen."

Vinneren for Q2 i 2022:

Andreas Gaarder

Begrunnelse: Aller Medias Andreas Gaarder og er nummer to i rekken i finalen i Årets Mediastar 2022.

Nominasjonene trekker frem at Andreas går en ekstra mil for kunden for å få gjennomslag for løsninger han og teamet har troen på. Sammen med lynraske leveranser og helhetlige forslag som svarte godt på kundens utfordringer var dette nok til å stikke av med seieren som Mediastar for Q2.

Q12022

"Tusen takk for prisen, og sørg for å takke alle i Starcom. Det henger høyt at dere som en god samarbeidspartner setter pris på og anerkjenner det arbeidet jeg gjør. Denne prisen er ikke kun til meg, men også alle andre i Schibsted som bidrar inn i prosjektene vi jobber på sammen med dere. For, vi er et team med mange spydspisser som har som høyeste prioritet å levere god kvalitet gjennom hele prosessen til dere og kunden. Når det er sagt så er det gøy og ikke minst givende å få jobbe med dere. Da tenker jeg på åpenheten, kreativiteten og sparringen. Dette er uvurderlige faktorer for å kunne gjøre en best mulig jobb for dere."

Vinneren for Q1 i 2022:

Joachim Bro

Begrunnelse: En Mediastar er en mediepartner som utmerker seg ved gjennomgående kvalitet i alle deler av leveransen. I Q1 var det Joachim Bro i Schibsted som gikk seirende ut og er dermed i finalen av Årets Mediastar 2022. Han utmerket seg for arbeid for flere kunder og ble nominert av flere kundeteam. Det trekkes frem at Joachim viser særlig god forståelse for kundens utfordringer, leverer gode løsninger, samt at han er en drøm å jobbe med. Vi gratulerer!

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER