Effektboken: Om å lage reklame som virker
Boken som gir deg 10 grunnleggende regler for å lage reklame som virker.
Det er vanskeligere enn noen gang å være reklamekjøper. Det er flere valgmuligheter, mer støy rundt hva som virker, og mindre tid til å lykkes enn noen gang før.
Effektboken er et praktisk anvendbart verktøy for å gjøre de grunnleggende tingene riktig, og illustrerer dette ved å drøfte hva som beviselig fungerer best. Boken oppsummerer best practice fra anerkjente kilder, og eksemplifiserer disse med caser fra ANFO og STELLA.
I tillegg gjør forfatterne, i samarbeid med ANFO, rede for de overliggende trendene og utviklingen i norske effektcaser fra 2008 til 2019. Boken om effekt gir dermed en god oversikt over hvordan norske byråer og annonsører jobber for å skape størst mulig effekt.
HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER