Nysgjerrig på siste nytt fra huset?
Her kan du være flue på veggen så lenge du vil – enten du vil ha fag eller gossip.
Nyheter
På huset | 30. mai
Nøkkelen til å skape personlige og unike brukeropplevelser
Data er ikke bare et tall.
LES SAKEN
På huset | 17. juni
Ole og Thale kan vinne i Cannes Lions
Fikk shortlistplassering etter å ha hijacket en av verdens mest ikoniske logoer
LES SAKEN
På huset | 27. juni
AI-trender som former Europa:
Innblikk fra VivaTech
LES SAKEN
På huset | 17.. september
Historisk konsert for å redde lyden av natur:
Urydningstruede fugler med et viktig budskap
LES SAKEN
På huset | 15. oktober
Rabattkode: 5TRENDER #profilmarkedsføring
LES SAKEN
På huset | 08. november
Fra omdømmekriser til vekst
LES SAKEN
På huset | 14. november
STARCOM FORTSATT PÅ TOPP
Publicis Starcom er igjen på førsteplass i Recmas byråvurdering.
LES SAKEN PÅ KOM24.NO
På huset | 15. november
AI i markeds-føringsmiksen
LES SAKEN
LES MER
Se årets julekort til alle våre flotte kunder og samarbeidspartnere.
God jul!
På huset | 22. desember 2023
Starcom-duo sikrer Young Lions-seier
Anna og Andrea gikk rett til topps i mediekategorien hos YL.
LES SAKEN PÅ KAMPANJE
På huset | 14. mars 2024
9 priser til Publicishuset
Årets vinnere i ANFO effekt er kåret.
LES SAKEN
På huset | 19. mars 2024
På huset | 23. mars
Komplekse webapplikasjoner må bli enklere
En fagartikkel om Cortex, vårt egenutviklede kampanjestyringssystem.
LES SAKEN
På huset | 19. april
Henter Stian Lyberg til MSL
– Vi skal være litt mer rampete.
LES SAKEN
På huset | 23. mai
STARCOM FORTSATT PÅ TOPP
Publicis Starcom er igjen på førsteplass i Recmas byråvurdering.
LES SAKEN
På huset | 24. mai
NY KREATIV LEDELSE
Thomas Askim og Hans Martin Rønneseth tar over Publicis Kitchens kreative ledelse.
LES SAKEN
erikas corner
Si hei til Kitchen sin Head of planning, Erika Brenner! Hver måned vil hun dele verdifull innsikt med oss fra markedsføringsfaget, kundearbeid eller trender innenfor reklame og mediebransjen.
Publicis Pro Bono er vårt hjertevarme initiativ som gir oss muligheten til å bruke våre ressurser og kompetanse til å støtte viktige saker og organisasjoner.
The Climate Changed Logo
Når klimaet får føkke med logoen, da har det gått for langt!
LES MER
På huset | 2. januar 2024
– Et lite hestehode foran
Publicis vinner løpet om media- og reklamekontoen til Rikstoto med et hestehode.
LES MER
På huset | 11. januar 2024
Bertel O. Steen samler åtte bilmerker hos Publicis
Velkommen Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Opel, og Peugeot.
LES MER
På huset | 24. januar 2024
Publicis søker kunde uten budsjett
Jobber du for en sak som fortjener mer oppmerksomhet?
LES MER
På huset | 25. januar 2024
Våre topp 5 podcaster
Dette bør du høre (og lære).
LES MER
På huset | 29. februar 2024
Kunstig intelligens i kommunikasjons-bransjen
La oss ta for oss ryktet om bransjedøden.
LES MER
På huset | 6. mars 2024
LES MER
en fantastisk arena for å lytte, lære og sette dagsorden.
På huset | 1. mars 2023
14.-18. august - 2023
ARENDALSUKA
I løpet av livet kommer 50 prosent av oss til å bli diagnostisert med kreft. Samtidig viser undersøkelser at halvparten av de diagnostiserte er redde for å fortelle sjefen om sykdommen.
Publicis tar kampen mot kreft-skam på jobben
På huset | 19. januar 2023
LES SAKEN PÅ KAMPANJE.NO
På huset | 1. desember 2022
Publicis og Finansforbundet forlenger etter 12 år: - Slår egne rekorder ukentlig
Takk for tilliten, Finansforbundet!
Følg oss på instagram her
Nyhet | 1. desember 2022
I dag (1. desember) lanseres Publicis sin helt egen instagram. Gå inn for å se vår CEO Peders velkomstvideo, og flere spennende kundeprosjekter.
Vi lanserer ny instagramkonto!
På huset | 1. desember 2022
I historiens første Anfo Martech awards kliner vi til med gull for Nille på søk, og sølv i sosiale medier for Ruter. Sist men ikke minst har vår Martech & Adops-ansvarlig Sara Saeme vært en viktig bidragsyter i juryen. Tusen takk til alle som har lagt inn arbeid bak jobbene og casene som ble sendt inn i år.
Rett til topps i Anfo Martech awards
Les mer
Har du mobil fra Samsung Galaxy s22-serien? Vår influenceransvarlig Ida Tabak har et spennende samarbeid med vår kunde Samsung om å designe mobildeksler sammen med influencer Nina Sandbeck. Perfekt til mannen (eller kvinnen) som har alt, eller til deg som sliter med å få mobildekselet til å matche resten av garderoben. Ida& co har stått for så og si alt i dette samarbeidet, godt hjulpet av Publicis Studio som står for foto, redigering, styling og make-up. Løp og kjøp!
Årets julegavetips
Nyhet | 15. desember 2022
– Det er mye vitalitet i byrået om dagen og dette er et resultat av langsiktig arbeid og et meget godt lagspill av alle de flinke folka i Publicis Starcom, forteller Camilla Halleraker, Chief media & Byråleder Starcom.
Publicis Starcom til topps i Recmas siste byråvurdering
På huset | 16. desember 2022
Se årets julekort til alle våre flotte kunder og samarbeidspartnere.
God jul!
På huset | 21. desember 2022
Les mer på kampanje.no
Nyhet | 26. oktober 2022
Publicis vokser på innhold - henter fra Schibsted, Mastiff og JCP
fagfolk fra øverste hylle på plass i shift
Da er nyheten ute – Starcom har flest på shortlist ved INMA Performance Awards, med hele 12 nominasjoner. Helt enormt bra jobba!
På huset | 14. oktober 2022
INMA PERFORMANCE AWARDS SHORTLIST
På huset | 24. oktober 2022
Vi er stolte av at vi i dette året toppet med flest nominasjoner i konkurransen, hele 12 stykker.
INMA Performance Awards resultater
Hør på LØRN her
Fag | 22. september 2022
Trenger du noe på øret i dag? Sjekk ut denne podcastserien om bærekraftsarbeid. Vår PR-rådgiver Axel S. Hammer er også faglærer hos NKI og deltar i denne miniserien laget av NKI Nettstudier og LØRN.
Velg dine bærekraftskamper
Les saken på kampanje.no
Nyhet | 22. september 2022
Bra jobba, alle involverte! 2 shortlist i mediestrategi, og 1 i mediekreativitet.
Tøff kamp om Medieprisene - her er årets shortlister
Les mer
På huset | 26. september 2022
JESPERS HVERDAG SOM NY I PUBLICIS
Les saken på kampanje.no
Nyhet | 29. august 2022
Reklamegiganter slåss om sjokoladen – Freia gir mediemillionene til nytt byrå.
Freia blir et lite stykke Publicis
Les sak på kom24.no
Fag | 1. juli 2022
For noen uker siden tredde det to nye lover i kraft som angår oss i Publicis: Påbud om merking av retusjert reklame og Åpenhetsloven. Begge lovene er banebrytende og har allerede vekket oppsikt internasjonalt. Vår PR-rådgiver Axel Hammer har skrevet et innlegg om dette i Kom24. MSL har allerede vært involvert i flere prosjekter som involverer disse temaene, så om du har kunder som trenger hjelp (eller havner i trøbbel) er det bare å ta kontakt!
Er vi klare for åpenhetsloven?
Les SAK PÅ KOM24.no
På huset | 29. august 2022
Publicis henter to rett fra skolebenken.
Velkommen til oss, Hanna og Helene!
Les mer
På huset | 6. januar 2022
Nå har Publicis-byråene i Norge flyttet sammen i Apotekergata 12, like ved Tinghuset.
Ny adresse! Velkommen til Publicis-huset
les sak på kom24.no
På huset | 21. desember 2021
Publicis henter talenter fra utlandet
Les mer
Fag | 20. desember 2021
Slik lykkes du med influencer markedsføring
VG
The American researchers analyzed images of the brains of nearly 2,000 nine- and ten-year-olds and compared them with cognitive tests of the children with tasks that focused on memory and impulse control.
The children who usually played for more than three hours were faster and more precise in all the cognitive tasks they were given than the children who never played. Brain activity in the front part of the brain was also higher in those who played a lot.
Nine out of ten children and young people are gamers, according to the Norwegian Media Authority. In the past, people have mostly been concerned with investigating negative factors linked to gaming, such as aggression, gaming addiction and psychological difficulties. There is a need for a more balanced perspective.
November 2022
Ny studie: Barn som gamer har bedre husk - VG
GWI
We’ve trawled through our data, and pored through the numbers. Here we present to you the most need-to-know trends for anyone looking to understand the consumer mindset in the year ahead.
We seem to be surrounded by crises right now, each of which can be understood using objective measurements and scales like GDP, CPI, global temperature, and loss of life. But different groups and cultures internalize the world around them in different ways, leading to different outcomes.
What we give you here is the subjective side of things: how do consumers feel about these crises? What’s the deeper impact on people’s worldviews and priorities? What are they doing differently as a result?
Desember 2022
Connecting The Dots - The Consumer Trends To Know For 2023 (GWI)
NOVEMBER 2022: Let the kids play!;)
desember 2022: Global consumer and marketing trends for 2023
HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER