Publicis Starcom til topps i Recmas siste byråvurdering

16. desember 2022

– Det er mye vitalitet i byrået om dagen og dette er et resultat av langsiktig arbeid og et meget godt lagspill av alle de flinke folka i Publicis Starcom, forteller Camilla Halleraker, Chief media & Byråleder Starcom.

Camilla Halleraker smiler til kamera

I den nyeste Recma-rapporten får Starcom hele 21 poeng, og havner dermed på en soleklar førsteplass. Rapporten kommer to ganger i året og blir regnet som den største uavhengige vurderingen av Norske mediebyråer. “Starcom troner alene på topp” skriver KOM24.

– Vi merker at vi høster av samlokaliseringen med MSL og Kitchen. Det å ha alle fagdisipliner innenfor kommunikasjonsfaget, i umiddelbart nærhet, gjør oss til et rikere byråmiljø, sier en smilende Camilla. 

CEO i Publicis Norge, Peder Mittet er også fornøyd. 

– Det er et nåløye å bli klassifisert som «dominant» og score over 20 poeng totalt. Dette er Starcom alene om i Norge. 

– Vi må også rette en stor takk til kundene våre, som utfordrer oss og som muliggjør innovasjon, noe som gjør at vi har kunnet investere i å bygge ut fagmiljøene våre innenfor teknologi, innsikt og produksjon. Det er til stor glede for oss som jobber her og noe som kommer kundene våre til gode, sier Camilla fornøyd.

Font

Recma vurderer over 900 mediebyråer i 47 markeder globalt, basert på 18 parametre. For å havne på toppen må man score høyt på blant annet digital kompetanse, innovasjon, struktur, påfyll av kunder og stabilitet i organisasjonen. Dette er tall som veier tungt i mediebransjen, og for kunder, ettersom de kommer fra et så anerkjent analyse- og rapporteringsmiljø. 

– Publicis Starcom har bestandig ligget i tet blant norske mediebyråer i Recmas målinger. All ære til Camilla og hele teamet som jobber knallhardt for å bli bedre hver eneste dag, skryter Peder.


Resultater som veier tungt i bransjen

HER FINNER DU OSS

Apotekergaten 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER