Reklame

Publicis Kitchen tilbyr innsikt, merkevare- og kommunikasjonsstrategi, kreativ konseptutvikling og kampanjer, produksjon og distribusjon – i tett samarbeid med resten av huset. Kreativitet ligger i vårt DNA og er den røde tråden i alt vi gjør. Med filosofien "Creativity Fueled by Facts" sørger vi for at kreativiteten gir sterk effekt og måloppnåelse.

Vi liker å kalle KITCHEN det utradisjonelle tradisjonelle byrået, siden vi først og fremst lever av kreativitet og vet at god reklame også kan være det du ikke tenker på som reklame. Vi tror på kreativitet som gjør merkevarer viktige i folks liv, enten det er snakk om å skape aktiviteten alle prater om, filmen som driver deg inn i butikken eller appen som er med deg i hverdagen.

Derfor vil du nok oppleve at kreatørene våre er tettere på deg enn de vanligvis er i bransjen. Vi fokuserer på det som skaper den kreative verdien, både når du jobber strategisk med rådgivere og når du løser ekspressjobber med formgiverne i studio. Menneskene her vet at jobben vår er å få folk til å handle – ikke bare føle og tenke.  

Selv om vi nå er del av et stort kommunikasjonshus har vi bevart sjela vår fra den gang vi var små gründere som løste alt over kjøkkenbordet. Du skal oppleve å bli tatt vare på i KITCHEN, og vil alltid jobbe med en liten kjerne som kjenner deg og din merkevare godt. Vi har enda ikke opplevd at en oppgave har vært for stor, og det er kanskje nettopp når oppgavene er store og komplekse at det er verdifullt å løse dem sammen over kjøkkenbordet, krydret med god stemning.

Vi jobber etter filosofien "Creativity Fueled by Facts". Det betyr at vi ikke skal tro, føle eller mene - vi skal vite! Alt vi lager er basert på fakta og innsikt – i målgruppen, kategorien og merkevaren, samt kulturen de alle eksisterer i. Slik utvikler vi tydelige og relevante merkevarer og kreative løsninger som får mennesker til å endre holdninger og handlinger.

De første elektronikkbutikkene, som i dag går under Elkjøp, hadde sin oppstart 1962 og siden den gang har de produsert et rikholdig arkiv med reklame.

Elkjøp 60 år

Les mer

Meny har Norges største utvalg av mat. Derfor ville vi minne folk om hvor viktig det er å ha mye å velge i. For tenk om det bare fantes én….låt?

MENY

Les mer

Da vi skulle lansere Spicy Whopper kunne vi ikke gjøre dette uten å advare om at den er som navnet tilsier – spicy. Dette gjorde vi ved å vise frem ulike reaksjoner du kan få om du spiser den. Overdrevent? Prøv selv og finn det ut.

Burger King Spicy Whopper

Les mer

Møt Cheesy Cheeeese. Den nye burgeren fra Burger King som ikke er en cheeseburger, men en cheeeeeeeeeeeeseburger. Så mye ost at vanlig rettskrivning ikke strekker til for å beskrive den.

Burger King Cheesy Cheeeese

Les mer

Lyst til å slå av en prat?

Odd Rune Farsund

Managing director Kitchen

oddrune.farsund@publicis.no
(+47) 905 44 201

Dress shirt, Flash photography, Forehead, Chin, Eyebrow, Beard, Jaw, Sleeve, Collar, Grey

Thomas Askim

Creative director  

thomas.askim@publicis.no
(+47) 993 26 317

Flash photography, Cheek, Smile, Jaw, Neck, Sleeve, Grey

Hans Martin Rønneseth

Creative director  

hans-martin.ronneseth@publicis.no
(+47) 465 03 945

Facial hair, Chin, Beard, Cheek, Eyebrow, Forehead, Skin, Face, Nose, Jaw

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER