Innsikt & analyse
Vi gir kundene bedre data og dypere innsikt slik at vi kan samarbeide om å ta bedre beslutninger enn resten av markedet. Vi leverer kvantitative og kvalitative analyser for alle miljøene i Publicis-huset. Enten du skal posisjonere merkevaren, finne din brand equity, måle omdømme eller evaluere effekt av medieinvesteringer, så er vi der for å hjelpe.
Vekstpotensiale
Mange bedrifter setter bremser for egen vekst fordi de ikke er bevisste på mulighetene de sitter på. Vi hjelper med å oppnå mer av vekstpotensialet ved å identifisere målgruppebaserte vekstmuligheter og nye attraktive kundegrupper.
Riktig målgruppe
Det er bortkastede ressurser å kommunisere med mennesker som ikke er mottakelige for det du har å si. Vi skaper innsiktsdrevne og aktiverbare målgrupper som samsvarer med merke- og forretningsmål.
Innhold & budskap
Det er ikke alle budskap målgruppen lytter til. For å kunne kommunisere effektivt kreves det innsikt i målgruppen, hvordan de tenker og hva de tenker på. Vi sikrer at innhold og budskap resonnerer blant målgruppene.
Strategisk planlegging
Vi fjerner gjettingen fra strategi og planlegging. På den måten lager vi strategier som driver resultater, etablerer mål og kartlegger sammenhenger mellom direkte og indirekte effekter.
effektmåling
Vi måler effekt på den måten som best samsvarer med etablerte målsettinger, og gjennomfører målingen slik at du får sterkere innsikt. Dermed gir vi deg et ekstra fortrinn i videre kommunikasjon.
Lyst til å slå av en prat?
Carina Steven
Head of Insight & Research
carina.steven@publicis.no
(+47) 952 78 886
HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER