Teknologi
I Publicis har vi en egen avdeling som jobber med data, analyse og innsikt, samt prestasjonsbasert, datadrevet markedsføring - fagområder som henger tett sammen i et stadig mer digitalisert kommunikasjonslandskap. Vi står blant annet bak Publicis-husets «operativsystem» Publicis Cortex og våre prisbelønte dynamiske annonseløsninger som gjør det mulig å personalisere budskap
i stor skala.
annonse- & markedsføringsteknologi
Du lykkes ved å velge de riktige verktøyene. Vi hjelper deg å velge, implementere og realisere verdien av verktøyene du trenger for å nå dine markedsførings- og forretningsmål.
Innsamling & utnyttelse av egne data
Utnyttelse av egne data er avgjørende for relevant kommunikasjon og effektiv markedsføring. Vi hjelper deg med å sette opp løsningene du trenger for å måle, målrette og optimalisere markedsføringsaktivitetene dine.
Forbrukersentrisk kommunikasjon
God og relevant kommunikasjon på tvers av kanaler og flater er en forutsetning for gode digitale kundeopplevelser og økt effekt. Vi hjelper deg i mål ved å kombinere de riktige verktøyene med de riktige dataene på kreative måter for å sikre økt gjennomslagskraft, økt relevans og bedre kundeopplevelser.
Datadrevne løsninger
Ren, strukturert og tilgjengelig data er av grunnleggende viktighet for at både mennesker og maskiner skal klare å utnytte data til å skape verdi. Vi hjelper deg med å fremskaffe best mulig datagrunnlag ved å omsette problemstillinger til behov, og behov til datadrevne løsninger som dashboards, algoritmer, analyse og prediksjoner.
Thomas Bjerkeli
Technology & development director
thomas.bjerkeli@publicis.no
928 77 484
Lyst til å slå av en prat?
HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER
HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER